EndlessLove
No hard feelin babe ♥
Friday 4 May 2012 [ 0 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum .. lama dah aku menyepi .. how are you all duin ? im just fine myb ..lama dah tak menjenguk blog .. blog She Is Awesome aku pun aku bia kan jea macam tuh .. banyak hal terjadi kat aku .. macam baru baru nie , ex aku contact aku balik .. only in facebook lah ..sebabnya aku tukar dp .. then tetibe die contact aku .. tapi mase tuh , membe aku yang bukak fb ..mai bace sat die chat ape ..
Firstly . bukan niat aku nak menyombong .. tapi aku cume tak berapa suke dengan perangai die .. die nie bukan lah handsome mane . tapi die suke mempermainkan perasaan perempuan .. die suke sangat gunekan perempuan untuk memenuhi nafsu*terhadapbarangan dia .. time couple pon , dia suke sangat minta barang yang memahal kat aku . like jam Gshock , topup and etc .. aku tak tau lah kan . tapi macam nie ker sepatutnya sikap LELAKI terhadap perempuan ?

Secondly . dia nie kuat curang and KK(kakiKencing) . setiap kali aku nak putus , die mesti cakap die kat hospital . pembedahan*kononBarahOtak .kalau aku buat tak layan , nanti KAKAK die text aku .padahal bute bute die cakap die anak sulung . entah die pinjam KAKAK sape tah suruh text aku ..then mase tuh . aku seorang membe die inbox aku kat facebook marah marah aku . macam yall kot .mse tuh die buka facebook aku , die pergi block perempuan tuh then archieve inbox tuh . nasib baik aku nie pandai ..perghi check sape die block . memang macam yall ..

Thirdly . aku bukan nak aib kan dia . tapi aku tulis nie cuma nak sampaikan satu message dekat lelaki , Tak semue perempuan bodoe senang diperbodoekan ..
Iklan sebentar bersama Yuna . Tolong click sini sat .Find out Yuna's inspiration behind her song!

Tarikh 2.5.2012 , our third date .. this time , destination in Jusco with my sister and his two friend .. pergi sebab nak nengok wayang .. tapi tak jadi pon .. sampai Jusco tepat pukul 9 lebih ..adik aku dengan membe membe die dah keluar .. kiteorang duduk dalam kereta .. buat sesi air mata dengan aku ;) takbuat bende bebukan ea .. dose ... then hujan turun lebat .. kiteorang pindah pergi basement .. die dok tido .. aku dok buat ape tah .. tak lama , naik atas .adik aku cari .

Lepas tuh , kiteorang pegi Tesco pulak .. makan .. aku dengan die makan Chicken Mushroom Hotplate .adik aku punye takde telur . kiteorang punye ade ..
Lepas makan .. pegi Zoo pulak .. aku pon tak turun .. duduk dalam kereta .. hubby aku entah dah sampai negeri mane die pegi .. tapi takpe .. aku dok nengok donkey . comel kottt .....nak jea aku kejut cik hubby minta die belikan .. harharharhar .. im so mean --'

aku ade masukan gambar nie dalam fb .. then ade seseorang nie comments macam nie .
No hard feelin baby ♥ . kite dah biase dengar ayat tuh ;)

Labels:


Older Post | Newer Post