EndlessLove
Mangsa Penipuan ;)
Tuesday 8 May 2012 [ 1 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum .. holla baby .. besok aku dah start pekse dah .. so , i think lah , im gonna cool down on my facebook addicted nie and start watching tv .. nengok pc lame lame leh bute ooo .. so , aku nak lah jage mata aku supaya sentiase omel dan bersinar sinar , senang nak pujuk pakwe aku .. kan kelemahan lelaki pada mata nya .. kehkehkehkehkeh ..okey lah .. based on the tajuk entry and yesterday facebook status , aku nak cerite sikit kenape aku cakap aku nie mangsa penipuan ..

Sebenarnya , selama 8 bulan lebih aku kenal dengan LELAKI dalam gambar entry lepas , aku kene tipu .. tipu abis abisan .. tipu pasal hidup die .. tipu pasal life die .. semue die tipu .. hati perempuan mana tak kecewe kan .. mase die bagitau tuh pon sebab terpakse ..

Ceritanya bermula begini*flashback .....

Pada malam sabtu yang lepas .. aku text die .. ouhh wait , aku sentiase text die .. then die balas lain .. sepanjang minggu lepas tuh , aku memang perasan yang lain aku text , lain die balas .. aku pon dah ngantuk sangatsangatsangat mase tuh .. so aku pon sound lah die .. tak marah , cume tegur ..lepas tuh aku terus tido .. dah ngantuk sangat ..

Besoknye die text aku .. die cakap ' Sini mendung . tak hujan dari tadi ' aku pon balas lah .. the lepas sesi balas membalas yang kebanyakanye aku balas ' hum ' , die pon tanye aku kenape .. aku pon cakap Takde pape .then sampai satu tahap , die cakap kalau ade pape aku leh cerite kat die*selamaniememangsemueakucerite .aku pon tetibe terus angin , aku cakap buat ape nak cerita kat die sedang kan die sendiri taknak cerita ape ape kat aku .. adil lah kan .. lepas sesi kemarahan aku tuh , die terus senyap ..

Then , im decided to get a nap ;) oleh kerana hari hujan , sedap tido .. aku pon nak lelap kan mata .. tetibe ade text masuk .. aku tak dapat mms die , aku dapat die punye text biase .. kat mms tuh die reveal die punye secret .. aku takde lah terperanjat mana and otak aku mase tuh takde fikir bende yang bebukan .. langsung .. sumpah .. aku pon cakap aku tau sebab aku memang tau and dapat agak .. no one cant fool me ;) .

Bila start hari isnin , aku cerite kat membe aku .. then mule lah perasaan wasangka and kecewe ..die cakap , boleh caye ke LELAKI tuh ..aku pon sebenarnya tak berapa nak caya .. tapi .. humm .. pening pening .. boleh caye ke die ? die tak tipu aku ke ? kalau die tipu ? im sicks off guy that always treat me like a trash .. humm .. is he really mean it when he say he love me ? how to know that a guy really fall in love with someone ? aku taknak jadi macam budak yang terjun sungai Johor mase tuh sebab pakwe die taknak tanggungjawab die ngandung*akutakngandungokey--' .

Hanya Allah jea yang tau .. sapa benar .. sapa salah ..

Labels:


Older Post | Newer Post