EndlessLove
Sukantara
Monday 27 February 2012 [ 0 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum .. lame dah aku menyepi .. lame dah aku tak tulis entry .. now , aku busy dengan novel aku  , ciptaan aku sendiri .. bagi yang tau tuh ,mesti die paham kenape aku busy sampai blog nie diabaikan . bagi yang taktau tuh , boleh lah usha sini  .. and boleh lah bagi pendapat ..

Hum .. minggu nie sukantara ..start dari hari nie sampai khamis ..aktivi yang sekolah aku amik adalah Lompat Tinggi , Lompat Jauh , Lontar Peluru ,Larian 100 , Larian 400 .. dengan bangga aku katakan , aku tak SEKOLAH !! aku tak sanggup nak join semue tuh kecuali lontar peluru . .

Aku tak sanggup nak Lari 100m dengan 400m sebab sememangnya aku gemok dah aku leh pengsan kalau lari ..aku tak sanggup nak Lompat Jauh sebab sememangnya kaki aku pendek , comfirm tak lepas .. aku tak sanggup nak Lompat Tinggi sebab sememangnya aku malu nak lompat depan bebudak lelaki .. kalau jatuh macam mane ? tak ker sakit !
To cikgu :-
Saya taknak join semue tuh . tapi saya kene datang gak esok and khamis .. so , harap harap cikgu bace blog saya nie . bia cikgu tau saya tak minat sukantara , sebab tuh saya gemok :p

Labels:


Older Post | Newer Post