EndlessLove
aku berani pakai macam nie pergi sekolah sebab sekolah tuh bapak aku punyer ..
Thursday 9 February 2012 [ 0 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ dan assalamualaikum ..

Aku berani pakai macam nie pergi sekolah sebab sekolah tuh bapak aku punyer ..
Recently(barutadipagi) aku buat masalah dekat sekolah .. orang lain pakai baju sekolah .. aku dengan senang hati cume pakai t-shirt,cardigan dengan seluar senam .. nie semue gare gare aku malas bagun awal untuk iron baju sekolah .. malam pon malas nak iron .. ingatkan nak pakai baju senam .. tapi difikir fikirkan balik , sekolah tuh bapak aku punyer , pakai lah sesuke hati aku kan ? ye dak ?

Perhatian : anda dijemput untuk memeriahkan lagi segmen pengumpulan URL blog saya di SINI ! ade hadiah menanti :>

Labels:


Older Post | Newer Post