EndlessLove
Tempahan Blog !!
Friday 6 January 2012 [ 4 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ dan assalamualaikum ..

Hello dan selamat sejahtera .. hari nie ..buat julang kalinya .aku nak bukak tempahan baru bagi tahun 2012 nie ! bayaran die macam biase lah .. gune topup bagi yang jauh dan bayar depan mate aku bagi yang dekat ..kali nie aku sangat sangat baik hati sebab aku buat sangat sangat murah .. so .kalau nak buat tempahan .sila lah order dekat facebook aku , ataupun korang boleh lah buat tempahan gune contact form yang dekat tepi sidebar . yang  tempahan ,request tuto disini!..
Tempahan dan Harga yang aku tawarkan adalah seperti dibawah nie :-
Classic templates :RM5 termasuk follower widget . iklan . shoutbox , page serta navigation mengikut kemahuan korang ..
Denim atau Minima :RM3 termasuk follower widget . iklan . shoutbox , page serta navigation mengikut kemahuan korang ..
Perbezaan Diantara Classic Templates dan Denim :-
Classic Templates :seperti yang aku pakai .. try tekan navigation . die tak tukar url kalau tekan ..
Denim :templates biase yang selalu dipakai oleh bloger bloger yang menginginkan keSimple lan dalam blog die .. classic templates pembikinan die rumit sebab gune code .kalau denim , die hanye menggunekan code code biase sahaje .
Untuk seseorang yang belum ade blog yang nak buat blog :-
Kalau nak buat blog bagi yang takde .aku kenekan bayaran rm10 bagi email baru , account dan aku akan ajar macam mane nak letak background dan semue bende yang korang nak ..aku ajar mengikut ape yang korang kehendaki .
Tempahan biase :Header - Rm3 bagi doodles , none-doodles , header biase and else ..
Tab Menu - Rm1 bagi setiap satu tab mane berserta page sekali ..
ShoutboxorFollowerwidget- RM3 dan aku buat semue . berserta warna ,dan semue yang korang nak..
Pasang iklan - FREE !!
Contoh Classic Templates :
Blog aku sendiri .. kedue due blog aku . seperti yang korang leh tgk nie lah ..

Contoh Denim :
Kepada anda yang berminat .. sila lah hubungi saya di 0000000 .. haha .. facebook me baby ;)

Labels:


Older Post | Newer Post