EndlessLove
Kejohanan Merentas Desa ..
Thursday 19 January 2012 [ 1 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum . tarikh 19.01.2012 bermule lah Kejohanan Merentas Dese yang ke ***(aku taktau sebenarnye) . pagi pukul 7 aku dah sampai sekolah .. sebelum tuh .. aku sangat sangat sakit hati sebab mak kejut lambat .. kelam kabut jadinye satu umah ..

Sampai sekolah terus teman adik aku .. sibuk dok suruh aku teman .. dengan kaki yang sakit tak seberapa .. aku gagahkan jugak ! weee :D .. sambil merentas tuh .. baby aku langsung tak text .. sedih adenn .. samai dekat sekolah .. baru die text ..die cakap die baru topup .. huisshh .. busy beno sayang aku nie ..

Then dudk dudk kejap dekat dewan .. penat gile . kaki pon dah nak bengkak nie .. macam damn ..then teha ajak masuk dalam dewan .. mase ontheway nak masuk tuh nampak apit .apit cakap phone die kene rampas dengan cikgu petang .. watdehell sial .. sesedap jea cikgu nak rampas phone die .. ramai kot tayang phone .. tapi kenape die punye yang kene rampas ? siann ...

Then dieorang gasak snap snap ..phone aku dengan phone aziela yang jadi mangse .. gambar gambar yang ade kat phone aku ade 20 .. uhh .. banyak tuhh .. nanti last entry aku upload .. just enjoy the show ;) .. hmm .. balik jea terus pergi hospital .. mak bawak atok(nenek) pergi tengok anak pakcik aku yang baru jea keluar semalam .. so cute .. omel omel .. pic pon nanti aku upload ..

Lepas tuh .kiteorang pergi makan dekat baser .. sedap sedap ..lepas makan terus balik .. lepas balik terus tido .. haha .. tido sampai tak balas text baby aku .. bia lah die .. die mesti paham aku .. bagun baru balas .. sempat ngadu kaki sakit .. die punye kejam , die boleh balas "Kurang excercise pon susah jugak nie" .. tau lah aweks die nie tak minat sukan --' . walauapepon .. i love you abang .

anak sedare yang omel :
Pic merentas dese :


Labels:


Older Post | Newer Post