EndlessLove
1.1.12 - 2.1.12
Tuesday 3 January 2012 [ 0 ]
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ dan Assalamualaikum .

Maaf kalau entry nie panjang semacam sebab nie entry untuk due hari ..

1.1.2012 .
Dues to love and respect , korang sihat ? time tulis entry nie .aku baru jea bagun tido ..ah damn --' dah due hari kot tak tulis entry kan ? cause im a liltle bit busy lah sayang . semalam layan sepupu sepupu dekat umah .then tadi pagi siapkan tempahan blog ..try usha blog yang aku siapkan nie , I Was Living My Life ..okey tak ? tak ? hm .kalau tak okey .nak buat acane lagi ? pening pening .mase bagun nie pon masih pening ,niekan nak pk pasal bende lain . my baby tak text hari nie .busy kot ..waiting for him ..

Tadi tengahari , aku , adik aku , mak dengan abah pergi bandar sat .. cari barang sekolah and cari baju ngandung .. abis duit mak aku kerjakan buat mase nie ..kalau kasut harga 79.90 .beg aku  pulak harge die 59.90 .tambahkan dah jadi 138 .abis abis .. hmm .. sebelum pergi cari beg tuh .kiteorang berlegar legar dekat poliklinik .ingat mak nak pergi check bab demam .lame kot tunggu dekat dalam klinik .takde sape yang  layan ..then tibe tibe dari jauh die boleh cakap yang die rehat .pukul due baru start balik .tension jeh kepale otak aku ,mak dengan adik aku ..

2.2.2012
Pagi pagi aku dah bagun .. teman mak pergi klinik .. time tuh aku pon tak sihat .. kepale pening plus seleseme ..singgah klinik sini jap .mak amik tekanan darah ..lepas tuh terus pergi kota .. ingat nak pergi hospital .tapi takut ramai orang .pergi klinik noram lah .taknak cam ramai lak .mak dapat numbe 8 .. kepale aku dah pening ..aku pon tido dalam kete ..mase sampai tuh pukul 8 lebih nak dekat pukul 9 .lame dak tido . pukul 9.45 baru bagun .mak still belum siap .. dekat pukul 10 .aku masuk dalam klinik .baru name mak dipanggil .. tunggu sekejap jea .tak lame terus keluar .. then buat pembayaran ..lepas tuh mak g bayar duit moto .aku duduk dalam kete .kepale still pening ..

Lepas tuh kiteorang pergi TMnet .bayar semue bil .lepas bayar bil semue .kiteorang terus pergi makan ..sebelum makan kiteorang pergi beli phone dulu ..aku beli phone murah jeh ,rm80 ..sebab ? sebab mak tak bawak banyak duit .so nanti aku claim phone mahal lain hari lah .harharharharhar ! lepas beli phone .makan dekat baser  .. lepas makan pergi cari novel . best uhh ..tapi novel tuh yang tak best .novel ape aku beli ? ce tgk nie .
best die boleh tahan lah .tapi takde lah best sangat .. best lagi novel Air mata rindu .. satu hari dah abis bace .muke surat sikit sangat .. baru 500 lebih .tension .then cite die macam pusing pusing .. takde part nangis ..kalau nak novel best yang  meleleh air mate sambil ketawe sesorang ,aku syorkan novel bawah nie ,
malas beli boleh tengok secare online kat sini , Aku Yang Kau Tinggalkan .. aku pon nak usha balik novel nie .sebab memang best ..

Petang tolong makcik aku same macam hari .damn tired  .dah lah tak bape sihat .shitt --' .erk .okey lah .malas dah nak tulis .nak layan novel .babaii ...

Labels:


Older Post | Newer Post