EndlessLove
Surat untuk bekas pakwe .
Tuesday 6 December 2011 [ 0 ]
Kehadapan awak yang saya sayangi ..

Awak ..dahdah lah tuh dengan perangai playboy awak tuh ..awak taktakut ker sakitkan hati perempuan nie ?Bila lah awak nak berubah ..awak tau tak ..sebab awak ..saya kena marah dengan ex awak ..sebab awak ..saya sakit ..sebab awak jugak ..saya menangis ..tergamak awak mempermainkan perasaan seorang perempuan ..ape salah kami dekat awak ? kenape awak kene mempermainkan perasaan kami semue ..

Awak ..saya sayang kat awak ..sayang awak sebagai seorang abang dan juga seorang ex ..saya taknak awak dibenci ..saya taknak awak menyakiti sapesape ..saya sangatsangat hormat awak ..dan saya disini ..sentiase berdoa supaya awak akan berubah .dan awak akan mencintai seseorang sehingga awak berubah ..


Labels:


Older Post | Newer Post