EndlessLove
Segmen Promosi Sesame Blogger .
Saturday, 17 December 2011 [ 1 ]
Olla .assalamualaikum ..anda semue sihat ? lepas aini tulis entry pasal Ade sapesape tau tak ape kegunaan Follower Widget ? .aini telah membuat keputusan yang besar dan sangat bermakne dalam hidup aini#bermakne ker ? untuk melinatkan diri dengan segmen ! OMA ! dah lame kot tak join segmen ..myb busy dengan cerpen .and busy edit blog sendiri .tapi ..segmen nie sangatsangat menarik minat aini dan keramahan tuan punyer blog sangatsangat memeranjatkan aini ..haha ..merapu sat tak salah kan ? so .kepada tuan blog yang dihormati ,iaitu Pak Joe .boleh tak kalau aini nak join ? tak boleh ? kalau nak join gak ? acane tuh  ? haha ..okeyy lah ..jom kite layan aje .kat bawah nie dari merapu lebih banyak .
An Awesome Segmen From Pak Joe :)
Syarat-syaratnya :-
1.Buat satu entri. Masukkan header pakjoe di atas ni dan linkkan ke sini.
2.Tajuk entri "SEGMEN PROMOSI SESAMA BLOGGER".
3.Dah siap, tinggalkan link entri tu di kotak komen dekat sini.
Senang gile die punyer syarat ..so ..ape tunggu lagi .. maimaimai .kite join sama ini segmen :D


love

Labels:


Older Post | Newer Post