EndlessLove
Damn im tired .
Thursday 29 December 2011 [ 0 ]
Hello dan assalamualaikum .seperti yang korang tau .aku nie giler . aku kan dah cakap nak tulis pasal daftar sekolah tadikan dekat entry selepas entry contest ? aku dah buat keputusan bahawa aku taknak tulis !! wahh ..korang mesti suke kan bile aku cakap aku taknak tulis ? suke ? okey tukar fikiran .aku nak tulis .

Pukul 7.33 mak dah kejut .. dengan tak mandinye aku terus pergi beli serapan .sebab ? sebab mak ngandung .die nak pergi check sat lagi .so kene makan .kalau tak die mabuk ..so .aku cume belikan mee goreng jeh dekat die .sebab kenape aku beli adalah AKU TAK PANDAI MASAK !! haha .kau pandai ? tak jugak kan .so .shutt !

Pukul 8 lebih aku kejutkan adik aku ..lame gile nak tunggu die bagun .so aku amik keputusan untuk mandi dan siap siap sedangkan mak aku pergi klinik .lame jugak tunggu adik aku siap .aku siap pakai baju .dah nak pakai tudung dah .die masih lagi belum mandi ..agak best tunggu die siap .dari pukul 8 sampai 9.30 . sekejap ler tuh ..

Sampai jeh dekat bandar .kiteorang pergi cari kasut dekat hover .okey .sumpah tak menarik minat kecuali kasut everlast dengan all star ..aku dengan adik aku dah jeling jeling kasut tuh .mak aku macam terperasan .die cakap "Dik ,Kak ,kenape tak cari kasut lagi ?" . adik aku dengan selambe cakap "Takde yang minat lah mak ." mak aku pergi tunjuk dekat kasut everlast yang adik aku dok usha tuh ."Nie ? kan cantik ." .adik aku terus jerit .haha .dapat kasut everlast . sampai dekat cashier , akak tuh cakap "zaman dulu takde kasut kasut macam nie .yang paling mahal pon all star ." aku dengan adik aku senyum jeh .malas nak layan  ..

Sampai sekolah ..aku dengan mak pergi toilet dulu .adik aku pergi layan kawan die .aku bising kat mak sebab die asyik nak p toilet jeh .die jawab "Kak ,kau tau tak yang orang membawa memang macam nie .kalau orang tuh asyik kencing jeh .maknenye anak die banyak rambut ." dengan spontan aku cakap "Mane kak tau ,kak tak penah mengandung ." hahaha .kejam gile --'

Lepas pergi toilet terus pergi daftar ..cari name adik aku dulu . turun petang dah die . lepas tuh name aku pulak .. 4UTM ! ohmygosh ! boring ! dumm --' satu kelas dengan budak yang aku tak suke .betambah tak suke lah aku dekat sekolah tuh ..balik pergi makan .masing masing dah  lapa .

Okey lah .takde mood dah nak menaip dan meleweh .penat ./nak tido .babaii ..lube you guys ,muah pipi muah dahi muah tangan . 

Labels:


Older Post | Newer Post