EndlessLove
Akhirnya kau miliku - Sipnosis
Friday 16 December 2011 [ 0 ]
Sipnosis
Akhirnya kau miliku

" Kau jangan ingat aku nak lepaskan kau senang senang jeh macam tuh !kau dah jadi hak aku sekarang ! kau jangan fikir nak lari kemana mana .orang orang aku akan sentiase jaga depan rumah kau ,ikot mana kau pergi .kalau kau rasa kau nak anak kau selamat .kau dengar cakap aku .kau kena buat apa yang aku suruh .kalau tak ,anak dan suami kau ..aku BUNUH ! HAHAHAHAHHA !!" jerit Amirul kepada Eryna .

"Kau nak apa kat aku ? tak puas ke kau dah rampas kehormatan aku dulu ? tak puas ke kau dah buat mama papa aku benci kat aku ! kenape kau mesti rosakkan hubungan aku dengan suami aku sekarang ..kau nie memang jantan tak guna ! jantan macam kau nie tak layak hidup dalam dunia nie !" jerit Eryna kepada Amirul . phannggg ! Eryna terpelanting ke penjuru . tamparan yang diterima Eryna daripada Amirul membuatkan dia pengsan .

Hello girls and guys .nie sipnosis cerpen terbaru aini .and yang cerpen lame tuh .aini rase aini nak biakan jeh die tertangguh .nantikan episod pertamanya okeyy ..akan datang dalam masa yang terdekat ..khas untuk sesiapa yang follow blog nie .#ada ker yang nak bace ? hmm .kalau takde sekali pon .aini kesah ape ,just write for fun .

love

Labels:


Older Post | Newer Post