EndlessLove
apa erti kecantikan pada kamu
Saturday 5 November 2011 [ 1 ]
Assalamualaikum ..hari nie ..aini dapat chat dari amalina ..die ade buad giveaway ..sungguh menarik minat aini untuk join ..okeyy lahh ..lets joinn ..

Syarat syaratnya :# Buat entry mengenai apa erti kecantikan pada kamu .
# Wajib follow blog die :D
# Letak banner beserta links contest dekat entry korang .
# Tag 3 orang kawan dan pastikan die tau :D
# Untuk pengguna maxis dan celcome sahaja .
# Tarikh tutup pada 30 nov 2011 .
# Tinggalkan links pada bahagian komen entry :)
Hadiah yang dipertaruhkan :D# Tempat pertame - topup rm20
# Tempat kedua - topup rm10
# Tempat ketige - topup rm5
Pesanan dari pemilik :-
aku tak menilai dari segi kecantikan blog tapi aku menilai dari segi penulisan korang
ceritalah apa2 yang berkenaan dengan kecantikan , produk kecantikan pun boleh, asal nama dia 'kecantikan'' paham?! ehh marah pulak.hihi
untuk menarik perhatian aku, korang tulislah dengan kreatif dan inovatif *cewwahh!
aku suka baca entry yg banyak gambar, so makesure korang letak gambar banyak2 supaya aku tak tertido depan skrin pabila membaca entry korang.haha
aku bukannya blogger otai pun, buat g.a ni sekadar suka suka, so haters can go to mana2 kay sayang. :)
Apa erti kecantikan bagi aini :D
Bagi aini .kecantikan adalah kebersihan diri ..kalau orang tuh cantik tapi kebersihan diri takde ..baik tak payah ngaku cantik ..bagi aini ..semue org cantik ..tak kire lah die tuh gemok atau kurus ..janji die pandai jage kebersihan diri dan cara pemakaian .so .bagi aini .kecantikan adalah care kite berpakaian dengan care kita jage kebersihan diri ..cube kalau korang bayangkan .korang nampak perempuan cantik tuh ..die memang perfect giler lahh ..tapi mase die kelua dari toilet .die tak basuh tangan .ape pendaat korang ?mesti korang terperanjatkan ..tuh lah yang aini cube sampaikan ..#hakmilikaini

aini tag :
wanhazel
yaya
era

Labels:


Older Post | Newer Post